3.20.2016

Сучасні підходи до організації навчально-виховного процесу в початковій школі

17 березня  2016 року на базі Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти  відбулося засідання методичної майстерні для керівників школи молодого вчителя з теми «Сучасні підходи до організації навчально-виховного процесу в початковій школі».


      У роботі методичної майстерні
взяли  участь учителі початкових класів з різних районів нашої області під керівництвом завідувача кабінету дошкільної, початкової, корекційної та інклюзивної освіти Салтишевої Вікторії  Михайлівни.
      Засідання розпочала В.М.Салтишева, яка озвучила  основні проблеми, з якими стикаються молоді учителі згідно діагностування: ведення шкільної документації, розподіл часу на уроці, мотивація і зацікавлення предметом, дисципліна, спілкування з учнями, колегами, батьками тощо.


Вікторія Михайлівна нагадала, що у роботі з молодими учителями слід частіше впроваджувати активні форми роботи: тренінги, навчальні дискусії, круглі столи, ігрові ситуації, проекти тощо.
     Щоб допомогти молодим учителя при підготовці до  комбінованого уроку   (за Онищуком),  В.М.Салтишева та учителі – учасники методичної майстерні підготували змістовний матеріал для наповнення електронного кейса для молодого учителя, а саме: заповнили матеріалами  структурні елементи матриці сучасного уроку власними доробками та напрацюваннями.
     У другій частині засідання головна увага зверталася на оцінку та оцінювання в сучасній школі. Працюючи в групах, учителі опрацювали ряд статей, у яких розкривалася суть оцінювання, оцінки, критеріального та формуючого оцінювання, способи заміни оцінки у сучасній школі, методи заохочення та стимулювання учнів.


   Засідання пройшло у цікавій та змістовній формі, з нетерпінням чекаємо наступної зустрічі, на якій планується обговорення педагогічних ситуацій з шкільного життя.
До нових зустрічей, колеги!

Немає коментарів:

Дописати коментар